KILATKAN KENDERAAN HANYA BEBERAPA MINIT

Water Repellent - Satu Produk terbaru dan inovatif.Menggunakan kaedah semburan !


Menutup lapisan atas permukaan kenderaan supaya ia licin dan tidak senang menjadi kotor.
Dengan hanya menggunakan kaedah semburan ke atas kenderaan , ia berupaya mengilatkan dan menjaga permukaan kenderaan anda supaya sentiasa bersinar dan bersih dari kotoran.
Ia juga boleh digunakan di cermin, bumper dan sport rim kereta.
Malah ia juga boleh digunakan didinding-dinding dapur dan bilik air anda untuk mengelakkan dari kekotoran melekat ke atasnya!

Sebungkus WR berupaya mengilatkan 5-6 kereta!


Protect vehicle and preserve its original shine
Enhances wax protection even after multiple washes
Restoring the missing link between wax and car wash
Ease of application, completes in less than 10 minutes
With just 1 sachet able to wax 5 - 6 cars

DIRECTION:
Mix 1 sachet to 1 liter of filtered water, pour into Spray Bottle.
- Make sure your car is cool and in the shade.
- To ensure best results, wash your car with car wash shampoo
- After rinse the car with clean water while the vehicle still wet, shake and mist to the vehicle and rinse it with water.
Repeat this process part by part










Berita menarik kepada penunggang2 motor...bikers2..mat2 scoot....mat2 despatch ..waima pakcik2 kat kampung yg menggunakan helmet....tak perlu lagi risau ride masa time hujan.... ...Water repellent ni amat2 sesuai sekali untuk di guna pada Visor helmet .......sembur saja pada visor.....insyaAllah penunggangan anda semasa hujan tidak lagi terganggu... malah WR ini boleh juga mengilatkan helmet anda.....


Nota: Tawaran untuk menjadi Agen tidak hanya terhad kepada Negeri/daerah/kawasan. Anda juga boleh mewakili dikawasan tempat kerja/IPTA/kolej/Universiti atau dikawasan yang difikirkan sesuai.

Pasaran untuk memasarkan Water Repellent amat luas kerana mengikut perangkaan JPJ, jumlah pendaftaran kenderaan baru adalah dianggarkan sebanyak 1 juta setahun. Manakala jumlah pemandu baru adalah dianggarkan 450,000 orang setahun. Jumlah kenderaan terkumpul sehingga Ogos 2010 adalah sebanyak 19.8 juta. Jumlah pemandu terkumpul dalam tempoh yang sama ialah seramai 12.1 juta orang.

Oleh itu tawaran untuk menjadi Agen BIOTECH ini adalah terbuka kepada sesiapa yang berminat untuk menambahkan pendapatan yang lumayan !!!!

No comments:

Post a Comment